הקורונה בהומור
Re: הקורונה בהומור
זה התחיל בליל הסגר...
המשיך בל"ג בעוצר
בר"ה היה תקיעה גדולה
וביוה"כ - נעילה.
(מירער מפרוג)
המשיך בל"ג בעוצר
בר"ה היה תקיעה גדולה
וביוה"כ - נעילה.
(מירער מפרוג)
Re: הקורונה בהומור
והעירו עליו שם:
ומה הלאה?
רק שלא יגיע עד 'נר איש בביתו'
רגע, קודם יש 'תשבו כעין תדורו' ו'שמיני עצרת'.
ומה הלאה?
רק שלא יגיע עד 'נר איש בביתו'
רגע, קודם יש 'תשבו כעין תדורו' ו'שמיני עצרת'.
-
- הודעות: 124
- הצטרף: ד' אוגוסט 12, 2020 7:31 pm
Re: הקורונה בהומור
עוד בשבועות טענו שזה יהיה חג העצרת
ולבסוף דעך הגל הראשון וזה היה חג הביקורים...
מישהו טען לי שהוא כיוון על כך בתפילת "ויעשו כולם אגודה אחת"...
ולבסוף דעך הגל הראשון וזה היה חג הביקורים...
מישהו טען לי שהוא כיוון על כך בתפילת "ויעשו כולם אגודה אחת"...
Re: הקורונה בהומור
השנה במקום "אני מתירים להתפלל עם העבריינים" ביקשו לשנות
ל"העבריינים מתירים לנו להתפלל".
אמרו, למה בגור רק בתשרי תשפ"א החלו להקל בשמירת התקנות של משרד הבריאות,
שהתקנות כבר כל כך מורכבות, להבין אותם צריך "ללמוד בעיון".
ל"העבריינים מתירים לנו להתפלל".
אמרו, למה בגור רק בתשרי תשפ"א החלו להקל בשמירת התקנות של משרד הבריאות,
שהתקנות כבר כל כך מורכבות, להבין אותם צריך "ללמוד בעיון".
Re: הקורונה בהומור
הכנתי עם הילדים קישוט לסוכה:
שרשרת הדבקה
(זעליג אמזלג)
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&i ... 0585&ser=1
שרשרת הדבקה
(זעליג אמזלג)
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&i ... 0585&ser=1
Re: הקורונה בהומור
שוטר עוצר רכב בסגר תשרי, לאן נוסעים ?
לברכת האילנות.
השוטר: ולמה לא בעיר שלך?
הנוסע: מה??? אני כהן!!!
לברכת האילנות.
השוטר: ולמה לא בעיר שלך?
הנוסע: מה??? אני כהן!!!
Re: הקורונה בהומור
שוטר עוצר בן אדם בלי מסכה
השוטר: למה אתה ללא מסכה?
האיש: הרגע עישנתי סיגריה!
השוטר: למה אני לא מריח?
האיש: אתה לא מריח? תתרחק ממני מיד!!!
השוטר: למה אתה ללא מסכה?
האיש: הרגע עישנתי סיגריה!
השוטר: למה אני לא מריח?
האיש: אתה לא מריח? תתרחק ממני מיד!!!
Re: הקורונה בהומור
★★★
*רשימת תירוצים למחסום משטרתי*
בדרך למיון
בדרך להלוויה
הלכתי לאיבוד
בדרך לפסיכולוג
בדרך לבסיס
בדרך לאזכרה
בדרך לסופר
נהרס התמי 4 בדרך לקנות מים
סבתא שלי נפלה בדרך אליה
בדרך להפגנה
אחותי בחדר לידה היא לבד
המשפחה בבידוד
בדרך לקנות כדורים
בדרך לבדיקת קורונה
בחזרה מבדיקת קורונה
ואחרון : "כל הכבוד שוטר! אני מפקח סמוי מטעם "וועד הפיקוח הלאומי של מחסומים משטרתים ישראלים לטובת הסגר ונגד הקורונה"...עברתי 10 מחסומים ואתה היחיד שבדק אותי! אתה כרגע מוקלט כי יצאת צדיק!!!"
(מניק פסגות בפרוג)
*רשימת תירוצים למחסום משטרתי*
בדרך למיון
בדרך להלוויה
הלכתי לאיבוד
בדרך לפסיכולוג
בדרך לבסיס
בדרך לאזכרה
בדרך לסופר
נהרס התמי 4 בדרך לקנות מים
סבתא שלי נפלה בדרך אליה
בדרך להפגנה
אחותי בחדר לידה היא לבד
המשפחה בבידוד
בדרך לקנות כדורים
בדרך לבדיקת קורונה
בחזרה מבדיקת קורונה
ואחרון : "כל הכבוד שוטר! אני מפקח סמוי מטעם "וועד הפיקוח הלאומי של מחסומים משטרתים ישראלים לטובת הסגר ונגד הקורונה"...עברתי 10 מחסומים ואתה היחיד שבדק אותי! אתה כרגע מוקלט כי יצאת צדיק!!!"
(מניק פסגות בפרוג)
Re: הקורונה בהומור
מצו"ב מאמר שערכתי מתוך קובץ בדיחות שנשלח אלי.
קצת ארוך, אבל שווה:
למה קנינו דירה עם מרפסת?!
היה זה לפני שבוע, בתקופת הסגר.
כמו כולם, נאלצתי להתפלל במניין מהמודה החדשה: מניין מרפסות.
לתומי חשבתי שזה יהיה נוח. לקום ישר מהמיטה אל המרפסת, בלי לצאת מהבית, בלי לכתת רגליים, ובשקט בשקט יהיה מי שיאמר: גם בלי להתלבש במיוחד...
אבל הסתבר, שמבחינה הלכתית, זה כל כך מסובך...
רק קמתי מהמיטה, וכבר התחילו השאלות. האם מותר להתפלל ישר אחרי שאני קם מהמיטה, או שצריך להמתין כדי שיעור ד' אמות?
לא ידעתי מה לעשות, אז החלטתי להחמיר. חיכיתי שיעור ד' אמות.
יצאתי למרפסת, והתיישבתי בפיהוק קל על הנדנדה.
אבל אז שוב צצה בעיה: אולי יש בנדנדה חסרון של 'קובע מקום לתפילתו'?
קמתי ליתר בטחון, התיישבתי על כיסא כתר פשוט, והתבוננתי בשכן זינגר.
השכן זינגר הוא עוד אחד מהגבאים-החדשים של תקופת הקורונה, אלו שגילו כישרונות גבאיים נמרצים בתקופה הזו...
השכן זינגר הלז, שרבב את ראשו לכל הכיוונים, והכריז בקול-עז שיש עוד 9 ראשים שמבצבצים מהמרפסות השכנות, ואפשר להתחיל.
'אפשר להתחיל' הכוונה, להתחיל בוויכוח הנפוץ בהלכה שהייתה לה עדנה בצוק-העיתים, בגדר 'רואין אלו את אלו': האם המרפסות נחשבים 'רואין' ומצטרפים למניין, וכו' וכו'.
בלהט הוויכוח קפץ יושע בער השכן הבריסקער עם צד חדש בנידון הזה: הרי אנחנו לובשים מסיכה! ממילא, גם אם זה נחשב 'רואין אלו את אלו' - בפועל אנחנו לא רואין אלו את אלו...
מה נאמר ומה נדבר. פרצה מהומה. חברוני השכן החברונר היה קרוב ממש מטר מהרמת-יד על יושע בער הבריסקער, נס שהמטר הזה היה מטר בגובה 4 קומות בין המרפסות, כך שזה לא יצא לפועל...
בסוף איכשהו נמצאה הפשרה, כשהחלפנו למסכות השקופות...
נו. רצינו להתחיל להתפלל סוף-סוף, אלא שאז קפץ עלינו רוגזו של קפולוביץ'. קפולוביץ' הוא השכן המעצבן של הבניין שלנו. אתם יודעים, לכל בניין יש שכן מעצבן משלו, זה שיש לו בן-דוד-של-סבתא בעייריה, והוא מרשה לעצמו להרחיב את הדירה שלו לארבע קצוות הארץ.
מיודענו יושע בער הבריסקער נזעק פתאום, שניה לפני שהש"ץ התחיל את התפילה: רגע, אולי קופולוביץ' לא יכול להצטרף למניין מהמרפסת שלו! הרי היא נבנתה בלי רישיון - יש בזה משום 'הקריבהו נא לפחתך'!
וכך, ברח לו הבריסקער אל הבית פנימה, ואנחנו נשארנו בלי מניין. נאלצנו לחכות עד 9:30, כשקרוייזר השכן החסיד קם מהשינה והצטרף אלינו.
רק אז, סוף כל סוף, התחלנו את התפילה.
כשהגענו לישתבח, התחלתי להרגיש משהו מדגדג לי בראש. זה הרגיש כמו רטיבות מאיזה עוף הפורח, מחילה מכבודכם...
הסתפקתי, האם זה סימן רע, 'כעבר ששפך לו רבו קיטון על פניו', או שמא אדרבה, זה קרוב למדרגת רבי יוחנן בן זכאי. עוף הפורח מעל ראשי אמנם לא נשרף, אבל הוא נכנס ללחץ...
ואז הבנתי שזה טפטוף של גשם. ושוב הסתפקתי: כשיורד גשם באמצע התפילה מתי יכנס לביתו, משתסרח-המקפה או משתסרח-המסיכה? ואם לא נכנס לביתו, האם הוא בגדר 'הפטור מן הדבר ועושהו נקרא הדיוט'?
בסוף נפסק הטפטוף, והמשכתי להתפלל בשקט.
אבל אז, באמצע שמו"ע, פתאום אני שם לב בזווית העין, שהשכן החברונר שכבר סיים את התפילה, מתקרב אל הגדר של המרפסת שלו בצורה מחשידה. מתקרב ומתקרב, עד שהוא ממש נצמד לקיר!
עכשיו תבינו, כאן זה בני-ברק. אם יש מטר של רווח בין המרפסות - זה כבר בגדר פינוק. נתקפתי בלחץ. מה עושים? אין רווח של שתי-מטר! אולי צריך לזוז באמצע שמו"ע מפני ספק-פיקוח-נפש?
ואולי בעצם יש כאן עניין של 'רשויות-מחלקות'?
התנחמתי בזה שלפחות לא קרה לי את מה שקרה לשכן מהבניין הסמוך, שבאמצע שמו"ע נכנס בתוך השתי מטר שלו חתול. כידוע המחלה עוברת גם על ידי בעלי חיים, ולכן השכן מהבניין הסמוך נכנס ללחץ היסטרי.
בסוף, אגב, הוא לא זז, אבל כן הרשה לעצמו לומר לחתול 'מחול לך, מחול לך', בתקווה שזה יעזור...
איכשהו סיימנו את התפילה.
נכנסתי הביתה, כבר התחלתי לחלוץ את התפילין, אבל אז קפצה לי לראש המחשבה: הרי יש לנו שתי-מרפסות בבית! אולי צריך להתפלל פעמיים בשתיהן, 'מפני החשד'???
אחרי עוד שעה וחצי מתישה, כשסוף סוף התיישבתי עייף ויגע על הכורסה בבית, הבנתי כמה גדולים דברי חכמים. עד כמה רואים רבותינו ברוחב מבטם.
לדוגמא, כשהרב אמר להחמיר ולהתפלל בבית בלי מניין...
קצת ארוך, אבל שווה:
למה קנינו דירה עם מרפסת?!
היה זה לפני שבוע, בתקופת הסגר.
כמו כולם, נאלצתי להתפלל במניין מהמודה החדשה: מניין מרפסות.
לתומי חשבתי שזה יהיה נוח. לקום ישר מהמיטה אל המרפסת, בלי לצאת מהבית, בלי לכתת רגליים, ובשקט בשקט יהיה מי שיאמר: גם בלי להתלבש במיוחד...
אבל הסתבר, שמבחינה הלכתית, זה כל כך מסובך...
רק קמתי מהמיטה, וכבר התחילו השאלות. האם מותר להתפלל ישר אחרי שאני קם מהמיטה, או שצריך להמתין כדי שיעור ד' אמות?
לא ידעתי מה לעשות, אז החלטתי להחמיר. חיכיתי שיעור ד' אמות.
יצאתי למרפסת, והתיישבתי בפיהוק קל על הנדנדה.
אבל אז שוב צצה בעיה: אולי יש בנדנדה חסרון של 'קובע מקום לתפילתו'?
קמתי ליתר בטחון, התיישבתי על כיסא כתר פשוט, והתבוננתי בשכן זינגר.
השכן זינגר הוא עוד אחד מהגבאים-החדשים של תקופת הקורונה, אלו שגילו כישרונות גבאיים נמרצים בתקופה הזו...
השכן זינגר הלז, שרבב את ראשו לכל הכיוונים, והכריז בקול-עז שיש עוד 9 ראשים שמבצבצים מהמרפסות השכנות, ואפשר להתחיל.
'אפשר להתחיל' הכוונה, להתחיל בוויכוח הנפוץ בהלכה שהייתה לה עדנה בצוק-העיתים, בגדר 'רואין אלו את אלו': האם המרפסות נחשבים 'רואין' ומצטרפים למניין, וכו' וכו'.
בלהט הוויכוח קפץ יושע בער השכן הבריסקער עם צד חדש בנידון הזה: הרי אנחנו לובשים מסיכה! ממילא, גם אם זה נחשב 'רואין אלו את אלו' - בפועל אנחנו לא רואין אלו את אלו...
מה נאמר ומה נדבר. פרצה מהומה. חברוני השכן החברונר היה קרוב ממש מטר מהרמת-יד על יושע בער הבריסקער, נס שהמטר הזה היה מטר בגובה 4 קומות בין המרפסות, כך שזה לא יצא לפועל...
בסוף איכשהו נמצאה הפשרה, כשהחלפנו למסכות השקופות...
נו. רצינו להתחיל להתפלל סוף-סוף, אלא שאז קפץ עלינו רוגזו של קפולוביץ'. קפולוביץ' הוא השכן המעצבן של הבניין שלנו. אתם יודעים, לכל בניין יש שכן מעצבן משלו, זה שיש לו בן-דוד-של-סבתא בעייריה, והוא מרשה לעצמו להרחיב את הדירה שלו לארבע קצוות הארץ.
מיודענו יושע בער הבריסקער נזעק פתאום, שניה לפני שהש"ץ התחיל את התפילה: רגע, אולי קופולוביץ' לא יכול להצטרף למניין מהמרפסת שלו! הרי היא נבנתה בלי רישיון - יש בזה משום 'הקריבהו נא לפחתך'!
וכך, ברח לו הבריסקער אל הבית פנימה, ואנחנו נשארנו בלי מניין. נאלצנו לחכות עד 9:30, כשקרוייזר השכן החסיד קם מהשינה והצטרף אלינו.
רק אז, סוף כל סוף, התחלנו את התפילה.
כשהגענו לישתבח, התחלתי להרגיש משהו מדגדג לי בראש. זה הרגיש כמו רטיבות מאיזה עוף הפורח, מחילה מכבודכם...
הסתפקתי, האם זה סימן רע, 'כעבר ששפך לו רבו קיטון על פניו', או שמא אדרבה, זה קרוב למדרגת רבי יוחנן בן זכאי. עוף הפורח מעל ראשי אמנם לא נשרף, אבל הוא נכנס ללחץ...
ואז הבנתי שזה טפטוף של גשם. ושוב הסתפקתי: כשיורד גשם באמצע התפילה מתי יכנס לביתו, משתסרח-המקפה או משתסרח-המסיכה? ואם לא נכנס לביתו, האם הוא בגדר 'הפטור מן הדבר ועושהו נקרא הדיוט'?
בסוף נפסק הטפטוף, והמשכתי להתפלל בשקט.
אבל אז, באמצע שמו"ע, פתאום אני שם לב בזווית העין, שהשכן החברונר שכבר סיים את התפילה, מתקרב אל הגדר של המרפסת שלו בצורה מחשידה. מתקרב ומתקרב, עד שהוא ממש נצמד לקיר!
עכשיו תבינו, כאן זה בני-ברק. אם יש מטר של רווח בין המרפסות - זה כבר בגדר פינוק. נתקפתי בלחץ. מה עושים? אין רווח של שתי-מטר! אולי צריך לזוז באמצע שמו"ע מפני ספק-פיקוח-נפש?
ואולי בעצם יש כאן עניין של 'רשויות-מחלקות'?
התנחמתי בזה שלפחות לא קרה לי את מה שקרה לשכן מהבניין הסמוך, שבאמצע שמו"ע נכנס בתוך השתי מטר שלו חתול. כידוע המחלה עוברת גם על ידי בעלי חיים, ולכן השכן מהבניין הסמוך נכנס ללחץ היסטרי.
בסוף, אגב, הוא לא זז, אבל כן הרשה לעצמו לומר לחתול 'מחול לך, מחול לך', בתקווה שזה יעזור...
איכשהו סיימנו את התפילה.
נכנסתי הביתה, כבר התחלתי לחלוץ את התפילין, אבל אז קפצה לי לראש המחשבה: הרי יש לנו שתי-מרפסות בבית! אולי צריך להתפלל פעמיים בשתיהן, 'מפני החשד'???
אחרי עוד שעה וחצי מתישה, כשסוף סוף התיישבתי עייף ויגע על הכורסה בבית, הבנתי כמה גדולים דברי חכמים. עד כמה רואים רבותינו ברוחב מבטם.
לדוגמא, כשהרב אמר להחמיר ולהתפלל בבית בלי מניין...
Re: הקורונה בהומור
מתוה הרמזור:
יש ערים אדומות
יש כתומוח
ויש ערים ירוקות
וגם - -
כשיש פקק
כולם מצפצפים...
יש ערים אדומות
יש כתומוח
ויש ערים ירוקות
וגם - -
כשיש פקק
כולם מצפצפים...
Re: הקורונה בהומור
ידוע שכשהיוונים הגיעו לת"ת, היו מוציאים הילדים סביבון ומשחקים עמו,
ולכאורה הוא פלא, הלא אסרו ללמוד בת"ת ומה בכך שהילדים משחקים מעט ?
אלא שעל הסביבון היה כתוב ה.פ.ג.נ. וזה אותיות הפגנה.
וכידוע בהפגנה מותר הכל.
ולכאורה הוא פלא, הלא אסרו ללמוד בת"ת ומה בכך שהילדים משחקים מעט ?
אלא שעל הסביבון היה כתוב ה.פ.ג.נ. וזה אותיות הפגנה.
וכידוע בהפגנה מותר הכל.
Re: הקורונה בהומור
לכבוד רבני בית ההוראה
בעקבות הגעת החיסונים לארץ, והתחלת חיסון האוכלוסיה, התעוררו כמה שאלות הלכתיות
כידוע יש בחיסונים שבבים ננו-טכנולוגים, המחוברים למערכות הבקרה והשליטה העולמית של ביל גייטס. האם יהיה מותר לצאת לרה"ר בשבת עם השבב בתוך הגוף מדין בלוע?
אדם שנדר שלא לגלוש באינטרנט עד פסח, האם יכול להתחסן כבר עכשיו, או צריך להמתין לאחרי פסח. יסוד השאלה האם נחשב שהגוף שלו גולש באינטרנט, או יש מקום להקל.
בית כנסת שנבנה על תנאי שלא יכניסו שם אינטרנט, האם מותר להיכנס שמה עם השבבים, ויסוד השאלה כנ"ל.
כידוע, השבבים מחוברים למערכות הגוף, וניתן לשלוח איתותים לאברים ישירות ממרכז הבקרה והשליטה העולמית. לו יצויר שיהודי עובד שם, וילחץ בטעות על הכפתור ששולח איתות לעצור את הלב והבן-אדם מת. האם העובד חייב משום רוצח בשוגג?
מי שמחסנים אותו בכפייה, ולא נתן את הסכמתו להכניס לגופו את השבבים. אם נגרם לו נזק מהקליטה של ה5G שנכנסת לגוף שלו, האם הוא יוכל לתבוע את הקופת חולים שביצעו את החיסון, או שהתביעה צריכה להיות מופנית ישירות לביל גייטס.
שאלה אחרונה לגבי תכנית דילול האוכלוסין, האם מותר לשלם לנציגי ארגון האלומנטי כדי למחוק את בני המשפחה מהרשימות, או שאין דוחין נפש בפני נפש ואסור להתערב בזה.
בעקבות הגעת החיסונים לארץ, והתחלת חיסון האוכלוסיה, התעוררו כמה שאלות הלכתיות
כידוע יש בחיסונים שבבים ננו-טכנולוגים, המחוברים למערכות הבקרה והשליטה העולמית של ביל גייטס. האם יהיה מותר לצאת לרה"ר בשבת עם השבב בתוך הגוף מדין בלוע?
אדם שנדר שלא לגלוש באינטרנט עד פסח, האם יכול להתחסן כבר עכשיו, או צריך להמתין לאחרי פסח. יסוד השאלה האם נחשב שהגוף שלו גולש באינטרנט, או יש מקום להקל.
בית כנסת שנבנה על תנאי שלא יכניסו שם אינטרנט, האם מותר להיכנס שמה עם השבבים, ויסוד השאלה כנ"ל.
כידוע, השבבים מחוברים למערכות הגוף, וניתן לשלוח איתותים לאברים ישירות ממרכז הבקרה והשליטה העולמית. לו יצויר שיהודי עובד שם, וילחץ בטעות על הכפתור ששולח איתות לעצור את הלב והבן-אדם מת. האם העובד חייב משום רוצח בשוגג?
מי שמחסנים אותו בכפייה, ולא נתן את הסכמתו להכניס לגופו את השבבים. אם נגרם לו נזק מהקליטה של ה5G שנכנסת לגוף שלו, האם הוא יוכל לתבוע את הקופת חולים שביצעו את החיסון, או שהתביעה צריכה להיות מופנית ישירות לביל גייטס.
שאלה אחרונה לגבי תכנית דילול האוכלוסין, האם מותר לשלם לנציגי ארגון האלומנטי כדי למחוק את בני המשפחה מהרשימות, או שאין דוחין נפש בפני נפש ואסור להתערב בזה.
Re: הקורונה בהומור
נתניהו הוא הראשון שמתחסן
כתוצאה מהבאת החיסונים
חוסן לישראל...
והנה, יש חסינות לרה"מ!
כתוצאה מהבאת החיסונים
חוסן לישראל...
והנה, יש חסינות לרה"מ!
Re: הקורונה בהומור
למה בפרשת מקץ כתוב ואתחסין יוסף,
ובפרשת ויגש פתאום - וְלָא יְכֵיל יוֹסֵף לְאִתְחַסָּנָא
וצ"ל שהמוטציה החדשה מבטלת את יכולות החיסון.
ובפרשת ויגש פתאום - וְלָא יְכֵיל יוֹסֵף לְאִתְחַסָּנָא
וצ"ל שהמוטציה החדשה מבטלת את יכולות החיסון.
Re: הקורונה בהומור
ביום שישי הקרוב נקרא את פרשת ויחל, ושם תרגם אונקלוס-
"וְיַחְסְנוּן לַעֲלָם", א"כ משמע שהחיסון הוא לעולם ?!
ויש לישב.
"וְיַחְסְנוּן לַעֲלָם", א"כ משמע שהחיסון הוא לעולם ?!
ויש לישב.
Re: הקורונה בהומור
אברך מקרית ספר שהלך להתחסן כהוראת מרנן ורבנן, ביקש מהאחות שאם כבר שמים לו את השבב - שישימו לו גם סינון של נתיב.
האברך קיבל את החיסון, חזר הביתה והנה הוא רואה את אשתו מטושטש.
האברך קיבל את החיסון, חזר הביתה והנה הוא רואה את אשתו מטושטש.
Re: הקורונה בהומור
הזרקת שבבים
בישיבות החסידות החלו השבוע לקבל זריקת שבבי"ם,
המנות מתקבלות שעות ברציפות.
בישיבות החסידות החלו השבוע לקבל זריקת שבבי"ם,
המנות מתקבלות שעות ברציפות.
Re: הקורונה בהומור
שמעתי שחסיד אחד התקשר למשרד הבריאות ושאל למה הם לא מכירים בי"ט כסלו כחג ולא סוגרים כלום?
אמרו לו החסידים לא מכירים בקורונה אז אנחנו לא מכירים בחגים שלהם.
Re: הקורונה בהומור
בפורים מישהו אמר שאחשורוש עשה את המשתה בחצר כי היה קורונה, לעומת זאת ושתי עשתה את המשתה בפנים כי היא התחסנה, והראיה שהתחסנה כי גדל לה זנב.
Re: הקורונה בהומור
חסידים בפניה נרגשת לאדמו"ר שהתחסן, לשוב ולערוך 'טיש':
חסין קדוש ברוב טובך נהל עדתך.
https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D ... st-8933408
חסין קדוש ברוב טובך נהל עדתך.
https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D ... st-8933408
Re: הקורונה בהומור
שר החינוך מוחה על התערבות משרד הבריאות במוסדות החינוך,
עם הדרישה המחוצפת שכל תלמידי החינוך נדרשים להביא מסמך "הצהרת בריאות".
- "זוהי התערבות גסה במערכת החינוך", מחה השר.
כתגובה השית השר תקנה על כל הבאים למרפאות, בתי חולים ובתי מרקחת. להציג "הצהרת חינוך",
בו המטופל מצהיר כי: "לא עבר שום דיכוי במסגרת פעילות חינוכית, ואין לו שום תסמין של טראומה ומשקעים נפשיים כרוניים".
יחד עם זה נכתב בהצהרה כי: "המטופל לא שהה במשך 14 יום בסביבת עבריין ונוער שוליים".
עפ"י התקנות החדשות אין אישור כניסה לשום מרפאה ללא "הצהרת חינוך" מלאה ומפורטת בצירוף חתימה כדין.
עם הדרישה המחוצפת שכל תלמידי החינוך נדרשים להביא מסמך "הצהרת בריאות".
- "זוהי התערבות גסה במערכת החינוך", מחה השר.
כתגובה השית השר תקנה על כל הבאים למרפאות, בתי חולים ובתי מרקחת. להציג "הצהרת חינוך",
בו המטופל מצהיר כי: "לא עבר שום דיכוי במסגרת פעילות חינוכית, ואין לו שום תסמין של טראומה ומשקעים נפשיים כרוניים".
יחד עם זה נכתב בהצהרה כי: "המטופל לא שהה במשך 14 יום בסביבת עבריין ונוער שוליים".
עפ"י התקנות החדשות אין אישור כניסה לשום מרפאה ללא "הצהרת חינוך" מלאה ומפורטת בצירוף חתימה כדין.
Re: הקורונה בהומור
אלו שעדיין אינם מסוגלים להסיר את המסכה מפניהם ויהי מה, אומרים בכוונה רבה:
הֲדָרָן עֲלָךְ מַסֶּכֶת וַהֲדָרָךְ עֲלָן. דַּעְתָּן עֲלָךְ מַסֶּכֶת וְדַעְתָּךְ עֲלָן. לֹא נִתְנְשֵׁי מִנָּךְ מַסֶּכֶת וְלֹא תִתְנְשֵׁי מִנָּן..
הֲדָרָן עֲלָךְ מַסֶּכֶת וַהֲדָרָךְ עֲלָן. דַּעְתָּן עֲלָךְ מַסֶּכֶת וְדַעְתָּךְ עֲלָן. לֹא נִתְנְשֵׁי מִנָּךְ מַסֶּכֶת וְלֹא תִתְנְשֵׁי מִנָּן..
Re: הקורונה בהומור
שמעתי מאחד שניסה לעשות את זה בסגר בביתר, והשוטר צעק עליו מה אתה חושב שאני לא קורא בווטצאפ?
Re: הקורונה בהומור
מי הכי פחות נשמר מהסכנות ? החסידים !
לא אני אומר את זה, זה כתוב במשנה בסוף מסכת קידושין:
"הספנין רובן חסידים".
ומפרש התפארת ישראל: מדסכנתן מצוייה יותר מגמלין, ותמיד הם בפחד ורעדה כי אין ביניהן לבין המות רק קרש דק:
לא אני אומר את זה, זה כתוב במשנה בסוף מסכת קידושין:
"הספנין רובן חסידים".
ומפרש התפארת ישראל: מדסכנתן מצוייה יותר מגמלין, ותמיד הם בפחד ורעדה כי אין ביניהן לבין המות רק קרש דק: