ופירש הספורנו (ההדגשה שלי)
והוא דבר מעניין, שהשראת השכינה על המשכן היתה בענן, ובביהמ"ק השלישי באש, והספורנו משווה ביניהם.וכל כך היתה שריית השכינה קבע במשכן שלא היה מסתלק כלל משם עד שהיו ישראל צריכים לנסוע. וזה לא היה בשילה ולא בבית ראשון ולא בבית שני. אבל יותר מזה יהיה בבית שלישי יוב''ב כאמרו ואני אהיה לה חומת אש סביב ולכבוד אהיה בתוכה
ומעניין שהענן חפף על כל המשכן, ורק עליו; ואילו "חומת אש סביב" הוא סביב כל ירושלים, ולא בתוכה (זכריה ב ט). ואין לפרש שירושלים האמור בזכריה בפסוק שלפנ"כ היינו "ולירושלים בית מקדשך", דכתיב שם "פרזות תשב ירושלים מרוב אדם ובהמה בתוכה".