דהיינו רשב"י מעורר על כך שקדושת התורה מזקיקה לפה נקי וטהור, עד שאם היה הדבר נתון בידורשב"י אמר, אלו הוינא קאים על טורא דסיני בשעתא דאתיהיבת תורה לישראל, הוינא מתבעי קומי רחמנא, דיתברי לבר נשא, תרין פומין, חד דהוי לעי באורייתא, וחד דעבד ליה כל צורכיה.
הוא היה מציע לברוא ב' פיות, כדי שלא יתערבבו דברי חול בפה הטהור העוסק בדברי תורה, יסוד נפלא ומעורר!
ברצוני לשאול, האם לאור התובנה היקרה הזו, ניתן יהיה להוסיף עוד שמי ששולח מכתב של חידושי תורה,
וברצונו גם להוסיף בתוכו מילי דעלמא כנהוג, האם נכון וראוי שיקפיד עד כמה שניתן לרשום את דברי התורה
במכתב אחד, ואת שאר הפטפוטים במכתב נפרד כנספח לעיקר המכתב. או שמא אין בזה כל קפידא.
[אגב, ידוע מהס"ח להקפיד על עט נפרד לכתיבת חידו"ת. ואולי גם זה מושתת על דברי הרשב"י דכאן].