על ידי מאיר עיני חכמים » ה' מרץ 28, 2024 9:47 pm
עי' מצודת ציון שמואל א' פרק ב' פס' כב' שכתב הצובאות מלש' צבא ור"ל הרבה ביחד. וכ"נ בראשו' שפירשו מראות הצבאות לש' אסיפה,
אבל הכתב והקבלה ויקהל לח' ח' מביא שיש שפי' צובאות לש' אסיפה כמו לצבא צבא לעבוד עבודה כו' והוא נראה לו לפרש שמלת צבא כאן ענינו תפארת וקשוט הדר ויקר כמו גאון כל צבי (ישעי' כ"ז), צבי תפארתו. עי"ש.
עי' מצודת ציון שמואל א' פרק ב' פס' כב' שכתב הצובאות מלש' צבא ור"ל הרבה ביחד. וכ"נ בראשו' שפירשו מראות הצבאות לש' אסיפה,
אבל הכתב והקבלה ויקהל לח' ח' מביא שיש שפי' צובאות לש' אסיפה כמו לצבא צבא לעבוד עבודה כו' והוא נראה לו לפרש שמלת צבא כאן ענינו תפארת וקשוט הדר ויקר כמו גאון כל צבי (ישעי' כ"ז), צבי תפארתו. עי"ש.